søndag 7. desember 2014

Fotosjut - Not as easy as you might think

Vi fikk låne fotostudio på mannens jobb for å ta julekortbilder, og fant ut at vi skulle ta flotte babybilder samtidig. Du vet, sånne man kan ha på veggen. Å ta bilde av en baby kan vel ikke være så vanskelig. Kan det? Det er bare å ploppe babyen på et lammeskinn av et eller annet slag, av med klærne og hey presto. Nailed it!

Vel, babyer er ikke akkurat kjent for å følge instruksjoner. Jeg er en av dem som tar 100 bilder for å få ett godt bilde, men etter denne fotosessionen endte jeg faktisk opp uten et eneste virkelig bra bilde. Jeg fikk ett som var godt nok for julekortet, men det blir ikke noe kunstferdig lerret med collage av superproffe babybilder på veggen denne gang.







Julekortene ble fine de, og vi endte faktisk opp med et familiebilde til å ha på veggen. Men jeg må innrømme at de bildene jeg liker aller best, IKKE er de bildene der alle sitter fint og smiler. Familien Galskap, det er oss. Og det er det jeg elsker aller mest med de raringene jeg deler livet mitt med.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar